tisdag 4 oktober 2011

!

tisdag!
idag har jag varit duktig och gått en långpromenad och tänkt lite för mig själv funderade en hel del och kändes rätt så skönt!
sen har jag även varit med syrran therese på olika saker och hade en lite stund med henne inte ofta man gör saker med henne längre tyvärr för jag har så mkt med fotbollen och allt.
sen har jag precis gjort en kladdkaka jag ska käka sen när min älskling kommer hem hoppas på att den är god bara men klart den är det är ju jag som har gjort den hahaha !

jag väntar även på ett svar som en jag skrev till igår skulle ge mig idag men det tar en himla tid att få det för vill veta nu nununu! och få allt överstökat .

nu blir det att sätta sig kolla lite tv sen kommer älsklingen då blir det mysmys 

pusspuss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar