måndag 3 oktober 2011

=)

lördag!
i lördags så va jag hemma tvätta massa saker till älsklingen och tvätta hans bil sen körde och hämta han för han skulle iväg , senare på kvällen åkte jag och hämta johanna på jobbet sen blev det utgång som gällde med johanna hanna och rebecka vi drog till exet de va lite dött denna dagen men kom igång senare på kvällen. åkte hem rätt tidigt för va inte sugen på att dricka alls så johannas pappa körde hem mig sen blev det ligga i soffan kolla tv innan man skulle hämta killen , då får jag ett samtal av syrran och går dit hon är så blev det åka upp till sjukhuset för en vän fick åka ambulans så fick köra dom andra . så va hemma runt 4a och somna kl 5 skulle upp kl 10 för att jag skulle spela match.

söndag
då va det match som gällde den gick väl sådär men jag klarade inte av de för blev såå himla arg så gick av sen gick jag in i andra halv lek igen och gjorde mål :) slutade 3-3 bättre än inget.
sen blev det hem duscha fixa sig snabbt iväg och jobba på vallen. häcken vann med 1-0 dock såg jag inget av matchen för jag och ellen hade en hel del att göra men vi jobbade bra och smidigt :)
sen när matchen va klar åkte jag och mamsen hem hon mådde inte bra så jag och älsklingen åkte och köpte pizza till oss här hemma för ingen orkade ställa sig och göra mat. 
sen blev de ligga i soffan kolla film efter de sooovaaaa gott:)


Måndag!
idag har jag städat rummet varit på lång promenad med min bebis bonzzo.
jag har även lagat mat idag det blev potatisgratäng och fläskfile det blev mycket gott.
nu väntar jag bara på att tiden ska bli halv 7 så jag kan åka till träningen hoppas jag kan hålla mig lugn för en gång skull hahah men vad ska man göra när man går och är iriterad hela tiden?

2 kommentarer: