fredag 30 september 2011

.....

skriver om gårdagens och dagens saker :)

Torsdag!
jag jobbade som vanligt fick fint besök av folk det va en lång tråkig dag som sagt
men sen kom min sötnos johanna och hennes kompis dom käkade glass så vi tjötar lite så klart vill johanna testa något nytt óch kastar glass i mitt ansikte jätte snällt hjärtat hahah sen efter en stund ska jag göra något med min cocacola såklart får jag det i mitt ansikte jätte bra dag hahah elr inte.
men efter en stund bestämmer vi att vi ska ut på krogen så det blev hem snabbt fixa sig laga mat sen iväg och dricka sen krogen det va inte så himla skoj det va bara småungar ute på stan igår man kände sig gammal och det va inte okey alls! sen när man ska hem hämtar älsklingen mig och johanna och kör hem henne sen blev det sova för skulle jobba dagen efter!

Fredag!
idag blev det jobb igen sista dagen va det idag med innan vi stänger kiosken för iår lite sorligt men så är det tyvärr idag va johanna och jeje där och hälsa på mig och prata och morgon dagen!
vid 20 över 5 slutar jag så min chef kör hem mig för fick med mig lite glass sen så körde han mig till min tränare för jag skulle ha match matchen gick skit men gjorde mål iaf , blev så sur på allt och hatar allt just nu vill bara skrika! så nu blir det ligga i sängen en stund och tänka och bli lite lugn för det behöver jag verkligen nu efter denna dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar