torsdag 1 september 2011

Äntligen

Jag är en tjej som Älskar spela fotboll och har varit borta från det i ungefär 4 månader för att jag skada mitt knä sista minuten på en match mot Kungälv det gick inte så bra med mitt knä fick halva korsbandet av så fick gå med en skena och kryckor i 4a månader och läkaren vill att jag ska slå upp hela korsbandet men jag hoppas inte på att jag gör det för det gör så himla ont. men nu har jag börjat få spela igen men inte helt får spela ungefär i en 20 min varje match, spelade min första match i söndas mot kungälv som skada mig det gick rätt så bra kände inte av något och gjorde ett mål och en assist , igår spelade jag match igen mot alafors och vi vann med 6-3 och jag gjorde 2mål och en assist så nu känner jag att jag börjar komma igång har tappat mycket men får bara träna upp allt igen och fortsätta med sjukgymnasten så kommer allt gå fint älskar att jag äntligen kan göra det jag älskar att göra på min fritid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar