måndag 5 september 2011

är seg!

inte meningen att inte skrivit nu i helgen men har haft mycket att göra ifredas jobba jag och va ute på krogen med älsklingen , simon ,sabbe och daniel vi hade jätte skoj.
i lördags så jobbade jag med lisa och hade roligt jag hade först bestämt mig för att inte gå  men det ändrades . jag älsklingen och simon va hemma hos mig jag hämtade johanna och sabbe kom hem till mig med vi drack lite sen gick vi ut och träffade matti,jocke, toiovo,hanna, isabella och en massa mera folk det va faktiskt rätt skoj det med isöndags jobbade jag igen med lisa vi hade sjukt skoj och va helt borta efter det åkte jag hem hade en lugn kväll med älsklingen idag har jag inte jobbat alls bara legat hemma i sängen hela dagen mår inte alls bra men hoppas på att de ska bli bättre nu sitter jag och väntar på min sega stora syster som varit och solat hoppas hon kommer hem snart så vi kan åka iväg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar