måndag 26 september 2011

Måndag!

idag vaknade jag klockan 10 och va helt död så la mig och kolla på tv sen ringer mobilen och det är min chef så klart skulle jag jobba så det va bara att ta och fixa sig och åka in till stan fick lite trevligt besök på jobbet av standberg,jeje sen kimberly :) vid 4a fick jag sluta för då började det regna .
när jag kommer hem lägger jag mig i soffan och bara somna så himla skönt så klart ringer en kompis mig och väcker mig 3ggr tack för den amanda :p hihiih,
vid 7 tiden va det träningen som gällde så klart va jag på bra humör tills slutet för då uppfattade en person helt fel den trodde jag skulle skjuta bollen på den när jag skulle passa en så klart kom den inte på personen men den trodde jag skulle träffa den med flit men så va det inte så jag blev lite sur och gick av dom sista 10 minuterna på träningen , under träningen så fick jag ont i mitt knä med för jag vred till den lite lätt men inget större fara med den som tur va :)
nu har jag precis duschat ska upp och laga mat till mig och älsklingen som kommer när som helst ska bli gött så ska vi kolla lite tv sen mysa och sova

(SAKNAR DIIIG JENNII VILL ATT DU KOMMER HEM NUNUNUN!)

1 kommentar: