måndag 26 september 2011

klarar inte av det!

hejsan förlåt att jag inte skrivit på länge har haft fullt upp så nu tänkte jag göra några inlägg om olika dagar så ni vet börjar skriva först om det jag inte klarar av i mitt första inlägg vet att jag e sjukt dålig på att skriva i min Blogg men ska försöka skärpa mig så min älskade Jenni kan se hur jag har det hemma i Sverige <3


det finns en person jag verkligen inte klara av att se eller höra personens namn jag blir så himla arg  bara jag hör det och blir på så dåligt humör att jag inte vet vad jag ska ta mig till känns som all hat går ut på alla andra bara för det, och det vill jag verkligen inte men blir tyvärr så inte meningen alls förlåt för det!
personen gör så mina dagar blir ett helvete personen är med i mina drömmar i mina tankar alltid när jag är själv och vet verkligen inte hur jag ska göra eller ta mig till vill bara ställa mig någon stans och skrika men det blir säkert inte bättre för det, ser jag personen och den säger något då blir jag förbannad och ryter till.
kan verkligen inte vara inärheten av den personen den vet mycket väl själv vad den har gjort men jag kan inget säga för då kommer allt bli fel därför jag skriver så fula saker på min facebook för jag måste få ut det ibland . i detta tillfälle bör den veta vem det är men man vet ju aldrig vissa är ju störda så dom inte vet själva att någon har något i mot den men snart kommer jag inte stå ut längre och säga det till personen! det är ju inte meningen att jag ska hata den men så är det nu för den är ju så himla störd i huvudet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar