onsdag 5 oktober 2011

onsdag!

idag har min dag varit rätt okey. börja med att jag vakna och gick och kolla på tv sen gick jag ut med bonzzo och köpte min dagliga dos jenni du vet iaf vad det är :) .
sen blev det att gå hem ringa massa samtal som behövdes göra pratade en heldel med min älskling johanna som hjälper mig så mkt när jag har det svårt hon är verkligne värd guld<3<3
sen blev det laga mat snabbt och springa till bussen hade glömt av att jag skulle till sjukgymnasten, och min sjukgymnast tog fan kol på mig idag fick nya uppgifter och det kändes som jag hade tagit en dusch när jag va klar det va sjukt jobbigt men värt i längden :) .
när jag varit klar hos han duschat och fixat mig blev det att träffa anna i stan hon skulle köpa byxor sen gick vi och fixa och tjöta lite, sen när klockan närma sig kl 6 så blev det att åka på ett litet möte och reda ut lite saker nu i efter hand känns allt mkt bättre så nu har jag bara lite saker kvar att fixa innan allt är lungt med det.
efter de blev det prata med lite flera folk sen träning igen kände mig rätt nere på träningen men idag va det endå lite roligare att träna än på länge så hoppas allt blir bättre nu, nu ligger jag i min ensamhet i sängen med bonnzo och disel vill att min älskling ska vara här;/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar